شماره آگهی : 102480

فروش یک جفت دریل شارژی ماکیتای کارکرده

شماره تماس :

کارگاه آلفا
تلفن ثابت: ٠٨٧٣٣۴۵٧٨١١
موبایل: ٠٩٢١٠٧٠٨٢۴٧
استان: کردستان
شهر: سنندج

آدرس: سنندج، شهرک حسن‌آباد، فاز اول، شهرک سینا، انتهای دوازده متری، نرسیده به بیست‌وچهار متری، روبروی نان بربری امیر
ثبت پیام مشاهده کارگاه آلفا  دنبال کردن

فروش یک جفت دریل شارژی کارکرده به قیمت هفت‌صد هزار تومان:
یک جفت دریل شارژی ماکیتا(Makita) ژاپن ساخت خط تولید آمریکا و بریتانیا از نوع 6347دی و 8411دی به ترتیب هجده ولت و دوازده ولت با چوک به ترتیب سیزده میلی‌متر و ده میلی‌متر مجهز به یک باتری سی درصد کارکرده‌ی تیپ نیکل یک و سه‌دهم آمپر‌ساعت برای 6347دی و یک باتری نو تیپ نیکل یک و هشت‌دهم آمپر‌ساعت برای 8411دی و دو خشاب خالی و شارژر به فروش می‌رسد.
این جفت دریل از کمپانی ای‌ای(AA) بریتانیا واردشده است. می‌توان گفت به‌شرط استفاده‌ی صحیح مطابق با دستورالعمل‌های مهندسی فناناپذیر است.
مطابق نُرم کارگاه آلفا منتج شده از تخصص و کیفیت بالای کار این کارگاه این جفت دریل هم روی کلید مکاترونیکی، موتور الکتریکی، گیربکس، کلاچ و چوک دارای یک سال وارانتی-گارانتی بی اگر و اما-کارگاه آلفا از تاریخ صدور فاکتور فروش است و در صورت بروز هرگونه مشکلی پیرامون بندهای ذکرشده جز هزینه‌ی رفت‌وآمد دریل تمام هزینه‌های تعمیر و نگهداری در طول این یک سال بر عهده‌ی کارگاه می‌باشد.
موتور و گیربکس این ماکیتاها هیچ شباهتی به ماکیتاهای بازار مشترک که فقط آدرس رسمی شرکت ماکیتا در آیچی(Aichi) ژاپن روی آن‌ها قیدشده است و مشخص نگردیده که در کدام خط تولید ماکیتا تولیدشده‌اند ندارند: 6347دی یک موتور با گشتاور بالا(هشتاد نیوتن‌متر) و پرقدرت از نوع ام‌ایکس‌تی(MXT or Makita Extra Torque) دارد و 8411دی هم یک موتور پرقدرت که تولید جانسون الکتریک(Johnson Electric) آمریکا نیست. بیشتر موتورهای جریان مستقیم و میکروموتورهای امروزی تولید جانسون هستند مگر این‌که برای مقصد خاصی و در جایی دیگر تولیدشده باشند. در مورد موتورهای ام‌ایکس‌تی هم بدانید که در ساخت آهنربای دائمی درون آن‌ها از عناصر خاکی کمیاب یا اصطلاحاً REE or Rare Earth Elements همچون اسکاندیوم استفاده می‌شود و این موجب می‌گردد تا قدرت لگد آهنربا روی آرمیچر یا بخش متحرک موتور بسیار بالاتر از آهنرباهای معمولی باشد. برای دیدن عکس تجهیزات لطفاً روی لینک آمده با این فایل کلیک کنید و سپس عکس‌ها را به انتخاب جلو و عقب نمایید:
https://cloud.mail.ru/public/BQe5/t8sYMGUXA
قیمت نو 6347دی امروز در بازار مسکو حداقل دوازده هزار روبل روس‌هاست و روبل بین هفتاد تا هشتاد تومان.
ببینید:
https://tiu.ru/Makita-6347dwde.html?sort=price


فروش یک جفت دریل شارژی ماکیتای کارکرده